Reklamy miłosne

Reklamy miłosne

Ociekające miłością i czułością reklamy, w których dziadkowie i wnuki razem spędzają swój czas są pozytywnie odbierane przez osoby starsze nie bez powodu. Wybierają je najczęściej ludzie, którzy pragną taki świat stworzyć wokół siebie. Jeśli w rzeczywistości wnuki nie mają czasu dla swojej babci czy dziadka, stosunki rodzinne nie są tak piękne jakby się chciało wtedy ludzie uciekają w wyidealizowany świat reklam. To właśnie reklama pokazuje wartości najbardziej pożądane przez ludzi. Według statystyk dla większości Polaków wartością najwyższą jest właśnie rodzina.

Wspaniała rodzina ukazywana w reklamie na wszystkie możliwe sposoby i we wszystkich możliwych kombinacjach pokrewieństwa stwarza obraz najwyżej ceniony przez ankietowanych. Nikt nie kupiłby czekoladek, które reklamowane byłyby przy scenie kłócących się ludzi. Człowiek wybiera pozytywne wartości i na nich chce budować swój świat. Problem zaczyna się kiedy budowanie idealnego świata na czekoladkach „Merci” nie daje oczekiwanego efektu.